24 Ağustos 2016 Çarşamba

Satır Arası | MİM "2"

Yazar Tarih 24 Ağustos 2016 Çarşamba
Merhabalar efendim. Mimlendiğimi buradan sizlere duyuruyorum. Birde iki farklı kişi tarafından aynı gün. Ne kadar mutlu oldum tahmin bile edemezsiniz. Bu konuda beni mimleyen "IlgınDünyası" ve "Semih Keçecioğlu" na sonsuz teşekkürlerimi iletmeyi borç bilirim.  Biraz geç olsa da artık cevaplayayım insanları üzmeyeyim dedim. Bu konuda da sizden çok ama çok özür dilerim.Keyifli okumalar.

1. Nasıl blog yazmaya başladınız?

Zaman zaman yazan bir insanım. Yazmak istediğim zaman evde, işte, otobüste ve neredeyse her yerde yazmaya çalışırım. Yanlış anlaşılmasın zaman zaman :). Bu yazdıklarımı muhakkak birilerine okutuyorum. Ve okurlarım benden artık bıktıkları için blog açıp onları rahatlatıp sizi bıktırmaya karar verdim. Ve bu sayede kıdemsiz blog yazarı oldum. :)

2. Blogunda  daha önce yazmadığın bir tarzda yazmış olsan, bu ne olurdu?

Teknolojik gelişmeler, bilinmeyen bilimsel gerçekler ve sanat dallarında her konu üzerine yazmak isterdim. Ama pek başarılı olacağımı düşünmediğimden bu konulara hiç girmedim. :)

3. Bloglarda en çok okumayı sevdiğin konular nelerdir?

Makyaj ve güzellik konuları hariç her konuyu okumaya gayret gösteririm. Zaten izlediklerim bölümünde özenle seçilmiş insanlar var. Onları takip ediyorum ve başarılı buluyorum. Ama şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. O kadar değişik tarzda yazan insanlar var ki, yazıları okunmaya doyulmuyor. Hiç bırakmasınlar onlar, hep yazsınlar.. :)

4.Hayatta en çok yapmak istediğin 3 şey nedir?

İnsanlığın bulunmadığı bir yerden 3 katlı bir ev. Huzur. Sakinlik.  3 tane oldu sanırım. :)


Umarım keyif almışsınızdır. Tekrardan teşekkür ederim.

Bende Zehra Ertuğru, uzun zamandan beri kayıp olan Bir Erkek Tavsiysi ve hepimizin ablası Ece Evren'i mimliyorum. Saygı ve sevgi ile kalın...

18 yorum:

  1. İsteklerin çok insani.Üzerinde düşünmek gerek.Gerçekten ne kadar huzurlu ve sakin yaşayabiliyoruz acaba?Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok kendimizi hırpalamaktan hiç bir şey yapmıyoruz... Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Çok güzel Uğur, demek bizi bıktıracağını sanıyorsun.Aslaaa...Bıkmayız.Bak Yağmur da gelir birazdan.YAZ YAZ YAZ.Çok güzel cevaplamışsın.İnsan bir Ece ablasını mimler yaaa.Bu mim bana uğramadı hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür diliyorum. :/ Ben siz cevapladınız diye düşündüm o yüzden. Hemen ekledim ablacığım k.bakma gerçekten.

      Sil
    2. Yok oğlum, öyle takılayım dedim.Sağol ben de senin adınla başlayıp cevaplarım.İyi geceler Uğur.Sevgilerimle oğlum :)

      Sil
    3. Mahcup oldum ama Neyse ki telafi ettik hemen. Hatırlattığın için de teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Burada ne kadar yazarsan yaz ne Google ne de biz bıkmayız kıdemsiz blog yazari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız onu zaman gösterecek. :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Uğur merhaba;çok samimi cevaplar vermişsin arkadaşım.Teşekkür ederim.Saygılarımla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, asıl ben teşekkür ederim beni de düşündüğünüz için. Saygılarımla. :))

      Sil
  5. Kimsenin bulunmadığı yerde 3 katlı ev ;) gerçekleştirmesi zor bir hayal değil aslında. Ben de makyaj yazılarını okuyamıyorum. Yazmaya devam edin sizi okuyan arkadaşlarınız artıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki zor değil ama gerçekleşmesi de o kadar kolay değil. :) teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  6. Güzel paylaşım olmuş yazına sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Uğur çok güzel bir mim olmuş kalemine sağlık. Çok teşekkür ederim beni de mimlemişsin 🤗. çok geç gördüğüm, yapmakta geciktiğim için beni bağışla. Bir süredir yoktum buralarda o yüzden görmedim 😔. Ben senin bloğunu severek takip ediyorum. Çok güzel yazıyorsun. Şiirlerin de öyle. Kıdemsiz blog yazarı tabirine bayıldım 😄. Sanırım ben de kıdemsizim ve 10 yılda geçse yine amatör ve kıdemsiz olacağım. Çünkü amatör bir ruh her zaman daha iyidir diye düşünüyorum 😊. Yalnız bir şeyi merak ettim insanın olmadığı bir yerde ev isteğini anlıyorum da neden 3 katlı onu merak ettim 😄. Sen böyle güzel güzel yaz biz seni bıkmadan usanmadan okuyalım 😄.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok mutlu ettiniz beni çok teşekkür ediyorum. 3 katlı ev ise benim hayalim. Neden olduğunu bilmiyorum ama hep öyle istedim. Büyük ihtimalle her katta ayrı ayrı şeyler olur. Mesela 3. katın tavanı camdan olur. Bir masa ve sandalye ile evrene bakarak şiirlerimi yazarım. 2. katta bir yatak. Şiiri yazdıktan sonra boş ve sakin kafa ile gidip uyuyabileyim diye. 1. katı ise müzik katı yaparım.

      Sil
  8. Bak işte bu gerçekten güzelmiş 😄. İnşallah bir gün bu dileğine kavuşursun 😄.

    YanıtlaSil