29 Ekim 2016 Cumartesi

Hayata Alışma Süreci

Yazar Tarih 29 Ekim 2016 Cumartesi


Bunaltıcı yaz akşamlarından buz kesen kış akşamlarına geçiş var içimde.
Baharlarım yıllar önce yok oldu zaten.
Malum küresel ısınma mevzuları!


Bazen geçmişe bakıyorum kendi gölgeme.
Korkuyorum ondan ve beni takip etmesinden.
Karanlığı bilmekten nefret ediyorum.
Git diyemiyorum.

Kendime sorular soruyorum.
Uğur olarak ne yaptın? 
Cevap vermiyorum susuyorum.
Çünkü korkaklık tüm ruhuma işlemiş.
Dilim dönmüyor ki söylemeye.

Oysa küresel ısınmalar da soğuğa dönüyor.
Baharlar belki yok oluyor ama yeni mevsimler doğuyor.
Korkaklığın bedeli ise kaybetmekten öteye geçemiyor
Susuyorum çünkü konuşacak insanlar etrafımda yok oluyor.
Susuyorum çünkü insanlar benden kaçıyor.
Gerçeklerden,
Hayattan,
Korkmaktan ise hep korkuyor...

4 yorum:

  1. Susmak ya da kaçmak ,sorunu ertelemektir :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşulması gereken her yerde konuşulmalı susulmamalı. Teşekkür ederim.. :)

      Sil
  2. Yazında kendimden de bir şeyler gördüm, çok güzek olmuş :)

    YanıtlaSil