5 Kasım 2016 Cumartesi

Bulutların Üstündeki Karanlık - 1. Bölüm - Sabaha Karşı Israrla Çalan Telefon

Yazar Tarih 5 Kasım 2016 Cumartesi
Bulutların Üstündeki Karanlık - Ön söz - Başlangıç


Ali çocukluğunu yaşadığı evin bahçesinde oturmuş huzuru içinde hissediyor. Çamların altındaki küçük bir çardakta çayını içip kuşların birbiri ile tartışmalarını  dinliyor. Havayı içine çekiyor sonra bir yudum çay. Ali huzurun içinde mutluluğuna mutluluk katarken hava kararıyor aniden. Gök gürültüsü ile yerinden fırlıyor. O sırada kulağına bir melodi takılıyor. Telefon diye geçiriyor içinden ve şiddetli bir gürültü ile gözlerini gerçek dünyaya çeviriyor.


Telefon melodisi can sıkıcı bir şekilde çalmaya devam ederken Ali hala gördüğü rüyanın etkisinde huzur ile iç daralmasını aynı anda yaşıyor. Telefonu eline alıp açıyor.

-Efendim Kaptan.
-Kusura bakma abi acil olmasa bu saatte aramazdım.
-Kusura baktım zaten ama ne oldu söyle.
-Ceset ihbarı geldi abi 2 saat önce. 
-Boktan bir gece desene sen şuna.
-Acil gelmen lazım.
-Adresi mesajla at çıkıyorum hemen.

Aslında hiç gitmek istemiyordu. Son görevinde oldukça yorulmuş ve bitkindi.

-Tamam abi attım say.

Zar zor yataktan kalkarak üstünü değiştirdi. Evden çıkıp sokağa park ettiği arabasına binip marşa bastı. Sonra telefonu eline aldı gelecek olan adresi bekledi. Daha atmamıştı yaklaşık beş dakikadır bekliyordu. Küfür etmek için telefon da tam Kaptan'ı ararken mesaj geldi. Gaza basıp yola koyulan Ali rüyasını hatırlıyor iç çekiyordu.



Bir saat süren bir yolun ardından sonunda olay yerine vardı Ali.

-Selam, kolay gelsin.
-Hoşgeldin abi. dedi Kaptan.

Diğerleri hiç cevap bile vermeden işlerini yapıyordu.

-Ceset nerede?
-Gel abi beni takip et.

Cesetin yanına doğru giderken aklı hala o rüyadaydı. Cesetin yanına ulaştıklarında Ali etrafa bir bakış attı ve yanına çömeldi. Kendi gözlerini cesetin gözleriyle aynı hizaya getirerek öylece kalakaldı. Bir kaç kişi onu izliyor geri kalanları ise oradan uzaklaşıyorlardı.

Yolda yürüyordu. Sonra bir göz gördü başka hiç bir şey yoktu. Sadece bir göz sonra kanlar. Kana bulanmış eller gördü ve tekrar o tek gözü gördü. Bir anda ayağa kalkan ali

-KAPTAN
-Efendim?
-Sorun büyük
-Hayırdır abi?
-Geri gelmiş.
-Kim?
-O



(Eleştirilerinizi ve beğenilerinizi yorum olarak yazarsanız ilerleyen bölümlerde daha güzel bir şekilde yazabilirim.. :D "Eleştiriden kaçmayın..")

10 yorum:

  1. Sanırım Ali ölülerin yerine konuşan biri doğru mu anladım bilmiyorum ama :) ben beğendim devamı olsaydı okurdum :) kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaştınız diyebilirim. Ama tam olarak o değil. Devamı olacak tabi. Gelecek bölümleride beğenmeniz dileği ile. Teşekkür ederim yorum için. :)

      Sil
  2. Oww fena oldu bu. Devamı ne zaman gelecek. Çok merak ettim doğrusu. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta cumartesi - pazar bir bölüm yazmayı planladım kafamda. Çok büyük bir aksilik olmazsa eğer her hafta bir bölüm şeklinde yayınlayacağım.. :) Teşekkür ederim..

      Sil
  3. Güne ilk bu blogla başladıım mis ! Polisiye roman çokça okurum ilk bölüme göre biraz kısa tutmuşsun ama olsun devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa olduğu için üzgünüm ama devamı gelecek. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Bu söylediğin yazımıydı ?? Söz verdiğin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimleşmiş hali. :) Hikaye yazdığımı söylemiştim. Sonra ben beğenmediğim için yayınlamadım. O hikaye kafamda bir yer etti değişik değişik versyonlar denedim. En çılgın olanını şimdi yazıyorum..

      Sil
  5. Uğur oğlum. Maille üyelik işe yaradı . Birinciyi okuyamamıştım şimdi ikisini birden okumuş olacağım. Giriş ve tasvirler çok güzeldi. Sonra hikaye başladı. İlginç olacağa benziyor. Sevindim hikaye yazmana. Uzun yazılarını bekliyordum zaten. Hayırlı olsun. İkinciye gidiyorum şimdi. Kalemine sağlık Uğur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu görmemişim ben. :) Çok teşekkür ederim ablam. Desteğini hep hissettim yorumlarinla. Hikayeyi çok fazla sıkmadan uzun soluklu yazmayı düşünüyorum. Umarım bunu basarabilirim. Çok zor bir iş ama bir kurgu kurup bunu kaleme almak. En azından zorlandigim bir şey ama yaza yaza güçlenip daha iyi yazmaya her zaman daha iyi yazmaya çalışacağım. Teşekkür ederim

      Sil